星期日, 10月 14, 2007

聖竟香格里拉

終於都睇完詹姆士‧雷德非嘅聖竟香格里拉。應該係終於都比人迫,睇完呢本書,本來仲有成個cheapter都未睇完,但係有人排隊book左呢本書,好慘。

講返本書。嘩,呢本書其實好睇過之前果四本,真係好爽。

講返呢本書,想知多d入面講d咩,去書評 睇睇就知,我亦唔想copy and paste 或者 reinvent the wheel。

只係有一樣嘢想特別提吓嘅,就係本書講到如果你身邊有一d人,你成日都覺得佢好衰,好唔得,好煩,咁你其實你同你嘅「禱告能場」,希望佢會好衰,好唔得,好煩。應該唔好有任何負面嘅想法,咁先係化解嘅辦法。。。

聽落真係幾有道理,但係點先可以做到唔咁諗呢?你覺得一個人係咁衰,係咁唔得,又係咁煩嘅話,你地之間一定發生過好多好多唔愉快嘅事,好似我之前忍佢唔到而鬧左佢一輪果條友仔咁,佢都係不下數十次唔客氣煩左我一輪然後多謝都無一句都不特止,仲周圍話係因為我搞到佢個project delay,我先會咁對佢。老實講,我真係見親佢都諗起佢d衰嘢,所以話有時d嘢知易行難,真係一d都無錯。

沒有留言: