星期六, 10月 20, 2007

0歲潛能開發

呢本係一本翻譯自日文關於ESP嘅書本,我借呢本書嘅原因本來就唔係想點樣訓練阿BB學d咩ESP,主要係因為一次等人嘅時候,響書局見到咁嘅一本書,又覺得嘅得意,所以先去圖書館借返嚟睇吓咁啫,不過真係幾失望。

ESP其實係Extra Sensory Perception,即係中文嘅心電感應。睇左呢本書嘅最大得着就係知道開發右腦係有好多好處,首先,原來右腦係一個好快嘅processor,當然係同左腦比啦,呢樣嘢佢唔講我真係唔知。其次,開發左右腦除左可以幫助創意之外,原來仲可以開發ESP能力。

書入面又有教點樣用催眠嚟開發ESP,不過睇落似用催眠開發氣功多d,因為主要係導引氣嘅流動,將氣導引至全身流動,最後直上到頭,從而令到腦電波達到α嘅狀態。另外亦有教映像訓練法,但係都係從引導氣嘅流動再進入冥想嘅狀態。詳細點做我就唔會響呢度講。

但係簡單d講就係練氣功同冥想係可以幫助右腦開發嘅,我諗我無時間跟住佢嚟練。如果有人試過work嘅話請留個言吧。

失望嘅原因係本書落筆響成功嘅case太多,訓教嘅過程太少。

沒有留言: