星期四, 10月 04, 2007

手印真係有料到

同師姐傾開先發覺原來自己真係咁懶,師姐佢真係幾忙都做meditation又有練習無尚瑜珈,我呢?Meditation勉強都有做到,但係次次都未夠數就已經訓著左。

後來我終於下定決心要練習,亦都唔想比師姐覺得我太過懶散。初初想練樹式,但係我自己都未做到個動作,點練?諗足一日。最後都係決定練開肺,點解?咪因為最快最簡單囉。哈哈,真係好鬼死懶。

到左夜晚,一結完個手印,即刻覺得有d唔對路,點解我呼吸咁大聲嘅?

做完先發覺原來自己用左副氣管,你話係唔係好神奇?我竟然唔記得要用副氣管,但係結完個手印就自自動動咁用啱副氣管,証明個手印真係有料到。

沒有留言: